dimarts, 26 de març del 2013

Via Directa Oscar, a Sant Llorenç de Montgai


 Aquest dissabte, en Pep, en Joan, i jo en Ricard, ens hem sortit una mica de la rutina i sense cap premeditació i després d´esmorçar  a l´Anna, vam marxar cap a Sant Llorenç de Mongai.
La via la va escollir en Joan Abril que ja l´havia fet l´any passat i li va agradar moltíssim i segons ell va fer de primer el segon llarg i li va sortir en lliure.



Dons una vegada a peu de via, és la mateixa aproximació que per la via ferrada, vam repartir els llargs, que en Joan creia que eren dos.( evidenment no portavem ressenyes )

El primer s´hi va posar en Josep, V+ . El primer tram la roca està una mica trencadeta i has de mirar molt on t´agafes, i després d'un tram finet, arriba a una R amb un parabolt, un parell de burils i un altre sensa xapa al costat d´una savineta.



El segon llarg que pensàvem que era de 6a, m'hi vaig posar jo, i una vegada al petit extraplom i apretant com mai, no parava de pensar en com s´ho havia fet en Joan l´any anterior per treure això en lliure, però com que no volia ser menys que ell,  vaig anar a muerte i ho vaig poder fer en lliure, i la resta del llarg més humà, sense cap problema. La qüestió és que quan en Joan va arribar a la R li va venir la memòria i resulta que aquest llarg no era el que ell havia fet sinó que era el següent i això que em fet, era artificial. No sé quin grau pot ser però els primers metres són molt forts.




Al tercer llarg s´hi va posar en Joan , 6a+ . Aquest llarg és la cirereta del pastís, val la pena el patiment d´abans només per fer aquesta tirada. Molt vertical i amb bones preses menys el pas del 6a+ que tot es torna molt petit i finet.

La via está molt ben equipada i amb parabolts que en el pas d´artificial es barregen amb burils vells. També està equipada per rapelar. I de tornada cap el cotxe sempre podem agafar uns quants espàrrecs per una bona truita.






Salut i fins a la pròxima!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

Lo Gall ha dit...

Felicitats companys per l'activitat, la del costat la Parot i Mandinga també es molt bona,
M’agrada que gaudiu de les nostres vies.
Salut i forces tivades



Lo nik.
Lo Gall

Lo Gall ha dit...

aquesta via es la oscar2borriqueros.

Nik.